Ont!

Jag föll och slog knäet förra veckan,så inspelningen är uppskjuten ytterligare.
Dock är jag nästan helt bra nu.
Kanske hinner få till ytterligare en eller två låtar under tiden.

Nisse sitter på en inspelning från Vintermangel 2002.
Jag ska höra om han har hela, så kanske man kan lägga upp här,eller släppa som livedemo.
Det är fan i mig inte många punkband som släpper livedemos,så det kanske vore en idé.

Vi skulle behöva sätta igång på reguljär basis igen.
Jag har räknat på att det finns cirka 30 hel- och halvfärdiga låtar och med vårt tempo lär vi knappast få ut allt före 2010.
Det är ju fan att det ska vara så jävla dyrt att åka buss nu för tiden.
En t.o.r.-biljett är snart uppe i 100:-!
Men så går det när piss-Connexasen har monopol.

Kommentarer
Postat av: Limpan naturelle

Aj fan. Var det knät som du redan skadat?

2007-11-19 @ 09:37:02
Postat av: Peter

Det var samma knä som sist.
Men nu verkar det bra.

2007-11-19 @ 14:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0