Intervju

Jag tänkte väl ha med en eller annan intervju emellanåt.
Får väl se hur pass återkommande det blir.
Först ut blir i alla fall Kranium.
Frågorna besvarades av trumslagaren Nils.

Har du flyttat till Skåne för gott?
Nej,jag bor nog bara här till i maj.

Vad händer med Kranium? Något nytt på gång?
Ny 7" vinyl på gång.Kommer att heta Rakt In I Döden.

Hur går det med Dis Before Dishonour?
Allt ligger väl ganska mycket på is...Om intresset finns så kanske det blir en ny bunkersamling 08,dvs om folk är intresserade.Orkar inte styra opp allt själv...Tänkte väl typ spela in och släppa det och sen får folk göra layout eller nåt i så fall.

Vad har du för förväntningar inför turnén?
Förhoppningsvis blir det jäkligt kul och inte för miserabelt bara...

Har du några andra projekt på gång?
He he,håller väl på lite med Garage Tribe och filar på nya bitar...Men jag har inga instrument eller nåt att lira på så jag håller allt i huvudet...

Tack till Nils för svaren!
Länkar till Kranium och DBD finns här nedanför.
Man kan även gå in här: http://nikawaa.multiply.com/ och lyssna på Kranium,bl.a. ett smakprov från nya 7" an, samt en del annat med lokala förmågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0